centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Forum
XI FORUM MAREKTINGU "BIG DATA MARKETING, INŻYNIERIA DANYCH, AUTOMATYZACJA MARKETINGU, RAFINACJA BIG DATA"
Warszawa 06.04.2017 Koordynator: Iwona Nowosielska

PROGRAM

6 kwietnia 2017 r.
10:00 Otwarcie Forum, przedstawienie programu.
10:15 Wykład: Jak wykorzystać potencjał Big Data:
  • Znaczenie rewolucji Big Data.
  • Nowy konsument (prosument, Efekt ROPO, IoT, Digital Body Language, buyer persona).
  • Nowy marketer (inbound vs outbound, cykle HADI, marketing predyktywny, Customer Lifetime Value).
  • Co nas czeka (nadchodzące trendy, kierunek rozwoju Big Data oraz wpływ na marketing)?
Grzegorz Błażewicz,
(Prezes Zarządu SALESmanago)
11:15 Wykład: Wykorzystanie analizy danych w online marketingu oraz w e-commerce.
Mariusz Pawełczyk,
(Commercial Director CEE, Sociomantic)
12:00 Prezentacja
12:30 Przerwa, poczęstunek
13:00 Wykład: Rafinacja Big Data. Dane źródłowe, procedury i wyniki:
  • Istota rafinacji. Frekwencje i sentymenty. Ocena przeszłości, czasu rzeczywistego i predykcja.
  • Kolekcjonowanie dużych dedykowanych zbiorów informacyjnych na przykładzie zasobów sieciowych.
  • Unifikacja formy rafinowanych informacji (teksty, obrazy tekstów i zapisy dźwięku).
  • Uniwersalne sentymenty. Identyfikacja zmiennych sentymentów i ich czas życia.
  • Analiza sentymentów. Zmiany ocen produktu, firmy, partii politycznej. Przykłady – predykcja wyników wyborów powszechnych, notowań firmy, skuteczności akcji promocyjnej.
Prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek,
(Uniwersytet Warszawski)
13:50 Prezentacja
14:30 Przerwa
14:50 Wykład: Przegląd zastosowań biznesowych Big Data:
  • Rzeczywistość równoległa - oprogramowanie „zjada świat”.
  • Hipoteza symulowanej rzeczywistości z perspektywy rynku Big Data.
  • Cyfrowa dźwignia wzrostu wartości.
  • Kreowanie wartości z danych w praktyce.
dr Wojciech Kurowski,
(Instytut Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa)
15:30 Wykład, konsultacje: Big Data a regulacje prawne:
  • analityka Big data a problem celowości przetwarzania danych osobowych,
  • źródła danych a tajemnice sektorowe,
  • anonimizacja i pseudonimizacja,
  • prawna dopuszczalność profilowania osób,
  • ograniczenie podejmowania zautomatyzowanych decyzji,
  • profilowanie osób a autonomia woli jednostki.
Mec. dr Arwid Mednis,
(Wierzbowski Eversheds Sutherland)
16:30 Zakończenie Forum

Firmy zainteresowane udziałem w programie konferencji
- proszę o kontakt - Iwona Nowosielska

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Firmy w programie
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78